niedziela, 31 marca 2013

Granica

Właśnie wydrukowałam "Granicę" Zofii Nałkowskiej. Muszę ją teraz przeczytać (będzie to pierwsza przeczytana lektura od nie pamiętam kiedy) chociaż miałam to zrobić już kilka tygodni temu... Mobilizacja pojawiła się dopiero po tym, jak dostałam konkretną jedynkę do dziennika. Pierwszą w tym półroczu. Szukam materiałów o tej książce w starych, niezawodnych, maturalnych czasopismach moich sióstr. Są naprawdę bardzo ciekawe i można się z nich wiele nauczyć, od jakiegoś czasu przeglądam je z zaciekawieniem. Cogito i Epoka mimo iż są z 2000, 2001, 2002 roku to nadal dobrze mi służą i są zdecydowanie moimi ulubionymi gazetami. Planuję zamówić ich aktualną prenumeratę o ile znajdę środki finansowe. Na razie mam tak dużo wydatków. Muszę kupić kilka książek do czwartej klasy, dokupić godzin na prawo jazdy (plus drogi egzamin), a ponad to zapłacić za arbuzową mgiełkę i arbuzowy żel pod prysznic, który za niedługo się tu pojawi! ;)





A Wy jakie teraz lektury przerabiacie? 
Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? 
Coś jeszcze w nim zmienić? Macie jakieś pomysły? ;)


Pozdrawiam, 
Taartelette ♥

25 komentarzy:

  1. tło bardzo mi sie podoba :) lubie takie wzorki :D nagłówek ujdzie...:D ostatnio lubię miminalizm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee mi się podoba, super Ci wyszedł :D 100000000000000000000000% lepszy od mojego ... :D

      Usuń
  2. No to życzę wytrwałości w czytaniu książki.
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne tło bloga, dziękuje za zyczenia;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania ! : )
    Obserwujemy ?? Ja już : *Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnego czytanka :)
    Hej moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jedna 1 ??? O.o
    WoW : D
    Ja już mam chyba z 5 ; D
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w szkole nigdy nienawidziłam czytac lektur a teraz kocham książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję i czekam na nową notkę ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. milo mi bardzo ja tez dodaję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tą książkę w liceum, a Ty w której klasie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie tu :3
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://melanchoolia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wystrój jest sliczny :)
    + Obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog :)
    obserwujemy? jak tak to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym obserwować tylko nie podałaś nazwy bloga, a nie mogę wejść na Twój blog, nie wiem czemu :(

      Usuń
  14. Masz świetnego bloga! Cd lektur czasem nie są takie złe :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi akurat Granica do gustu nie przypadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak jeszcze chodziłam do LO (kiedy to było :D), to choć uwielbiam czytać książki, z wieloma lekturami zawsze miałam problemy i nie doczytywałam do końca, albo i wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba rzadko którą przeczytałam do końca :D

      Usuń

Przeczytałeś? Skomentuj! ;-)

Wysil się, napisz coś konkretnego!

"Poobserwujemy?" jasne, że TAK, jeśli spodoba mi się Twój blog.

Zawsze staram się odpisywać na komentarze z pytaniami.