niedziela, 14 października 2012

W taką ciszę

Kończy się weekend. Nie zaglądnęłam do zeszytów, nie otworzyłam książki. Jak zawsze zostawiłam to na niedzielny wieczór. Nie chcę mi się dosłownie nic. Siedzę otulona kocykiem, piję moją ulubioną herbatę jabłkową i słucham Universe - "W taką ciszę". Bardzo tęsknie za  moim mężczyzną. Nie myślę o niczym innym tylko o Nim. Wtulić się w Jego ciepłe ramiona, pocałować Jego słodkie usta i być przy Nim cały czas. Szkoda, że Cię nie ma obok mnie Serduszko.
Dzisiaj uczestniczyłam w Marszu Życia i Rodziny. Rozdawałam chlebek do zupy, którą rozlewały moje koleżanki. Naprawdę sympatyczna i miła atmosfera.
Poniedziałek, kto wymyślił taki dzień, nawet nie chcę mi się wstać na dwunastą do szkoły i iść na te cztery lekcje... Przeżyć do piątku, załatwić wszystkie sprawy, których jest dość sporo i cieszyć się kolejnym weekendem i moją osiemnastką, która odbędzie się już w tą sobotę! Czas ucieka tak szybko!

KOCHAM ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Skomentuj! ;-)

Wysil się, napisz coś konkretnego!

"Poobserwujemy?" jasne, że TAK, jeśli spodoba mi się Twój blog.

Zawsze staram się odpisywać na komentarze z pytaniami.