czwartek, 11 października 2012

New in

Często biorę udział w konkursach i promocjach z sieci, tak więc w mojej skrzynce pocztowej od czasu do czasu pojawiają się jakieś drobiazgi. W tym tygodniu przyszły do mnie darmowe próbki perfum "Lacoste" prosto z Budapesztu (to chyba dlatego czekałam na nie prawie miesiąc)! Muszę przyznać, że wersje dla mężczyzn, a jest ich 5, są naprawdę ładne, ale kobieca mnie nie zachwyciła, według mnie brakuje jej czegoś albo po prostu to nie mój typ.



Nawiązując do poczty, w mojej skrzynce pojawiły się również długo wyczekiwane militarne, grafitowe spodnie z Bershki! Strasznie bałam się, że będą za małe, że źle się wymierzyłam, ale są idealne!



Co jeszcze nowego? Herbatniczek i piegusek! :)



A ponad to zdjęcia z meczu Asseco Resovia, mojej ulubionej drużyny.



1 komentarz:

  1. Ohhh...jak ja marzę, aby pójść na mecz siatkówki :) Sama gram a na takim nigdy nie byłam.
    ŚWIETNY blog :) Szczególnie podoba mi się nagłówek.
    Pozdrawiam Modeliniec

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Skomentuj! ;-)

Wysil się, napisz coś konkretnego!

"Poobserwujemy?" jasne, że TAK, jeśli spodoba mi się Twój blog.

Zawsze staram się odpisywać na komentarze z pytaniami.