środa, 8 sierpnia 2012

Kokardki

Motyw kokardek jest teraz wszędzie. W leginsach, w spodniach, w sukienkach, w topach, a nawet w bieliźnie. Kiedyś znalazłam moją starą, białą bluzkę z rękawem 3/4, w której nie chodziłam już jakiś czas (czy kiedykolwiek w niej chodziłam?!). Postanowiłam na niej poeksperymentować. Na początku obcięłam jakieś 15cm długości rękawów a potem zrobiłam wcięcia widoczne na zdjęciu.




Z materiału, który pozostał z rękawów zrobiłam kokardki. Oczywiście z pomocą klik.



Następnie postanowiłam przyszyć kokardki w wycięte miejsca...




 ...ale niestety zabrakło mi czasu i całość skończę dopiero za dwa tygodnie, wystarczy podszyć końce i umocować kokardkę. Niestety teraz mam naprawdę dużo przygotowywań do wyjazdu na wakacje.

Chcecie zobaczyć całość?! Zapraszam do czytania/oglądania/przeglądania kolejnych moich wpisów. 
Już za niedługo pojawi się tam zdjęcie efektu końcowego pracy, a jutro kolejny post tym razem z moimi fotografiami.



1 komentarz:

  1. Pomysłowo, I like it :D chcę zobaczyć jak to będzie wyglądało na bicepsie :p

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Skomentuj! ;-)

Wysil się, napisz coś konkretnego!

"Poobserwujemy?" jasne, że TAK, jeśli spodoba mi się Twój blog.

Zawsze staram się odpisywać na komentarze z pytaniami.